Tuesday, August 26, 2008

心理测验

想知道自己有没有傻就玩一下......

有一顆椰子樹長的非常高
四隻動物:金剛、人猿、猩猩、猴子剛好經過他們比賽爬上去採香蕉,你猜誰先採到?

(請回答) 看你屬那種性格的人?

5


4


3


2


1


0

猩猩:你的性格屬笨
人猿:你的性格屬蠢
猴子:你的性格屬白痴
金剛:你的性格屬傻




椰子樹上長香蕉的嗎? =.=''



p/s:有没有一种很zha dao的感觉,本人有,因为我有认真想,唉,单纯的我
......

9 comments:

hueymei said...

怎么办?
我是白痴。。。

Lee S. said...

actually i did realise tat n feel curious when i saw they nid 2 pick banana from the coconut tree but
i'm such pure 2 choose monkey,den i'm 白痴 lol,XD,AHAHAHA~

p@u said...

yalo , v all are really pure ...

Fanny said...

mee too

p@u said...

阿芳小姐,不要硬凑热闹。。。不过因为我很爱你,就给你一次机会啦

Lee S. said...

wat's going on wif those nonsense?
wat 阿芳小姐,不要硬凑热闹。。。不过因为我很爱你,就给你一次机会啦?????

Fanny said...

thanks for ur love
my small little cai

p@u said...

coz she helps me to persuade you to be my guest , haha

Zack Loh said...

受骗了...